48 605 913 713

               i 

 czujesz się bezpiecznie. 

SYSTEMY KONTROLI DOSTĘPU I REJESTRACJI CZASU PRACY

Jednym z najprostszych systemów kontroli dostępu jest klucz i zamek w drzwiach, który uprawnia do wejścia wybrane osoby. Tak samo jest z wielkimi , rozbudowanymi systemami kontroli dostępu jednak urządzenia zastosowane są nieco inne.

 

            Zadaniem nowoczesnego systemu kontroli dostępu jest kontrola przepływu i dostępu osób do obszarów, obiektów, pomieszczeń, urządzeń itp. w określonych schematach czasowych  i regulaminach pracowniczych. Urządzenia wykorzystywane w systemach kontroli dostępu to między innymi:

    • kontrolery mające za zadanie kontrolę wejścia i wyjścia (np. Mechaniczne odblokowywanie drzwi)
    • czytniki kart
    • klawiatury z czytnikami kart
    • czytniki biometryczne
    • zwory elektromagnetyczne
    • elektrozaczepy
    • rygle elektromagnetyczne
    • czujniki magnetyczne
    • interfejsy
    • terminale


 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Korzyści płynące z wykonania systemu KD i RCP to:

 

    • zabezpieczenie obiektu przed dostępem do niego osób niepowołanych,
    • ograniczenie dostępu osób tylko do tych pomieszczeń, z których muszą korzystać,
    • podniesienie bezpieczeństwa danych i urządzeń przechowywanych w strefie chronionej,
    • możliwość lokalizacji osób w obiekcie
    • podniesienie dyscypliny w zakładach pracy,
    • redukcja kosztów ochrony i ubezpieczenia
    • rozliczenie czasu pracy i kontrola obecności,
    • eksport danych do systemów rozliczeniowych, kadrowych itp. ,
    • sprawna ewakuacja pracowników z obiektu w czasie zagrożenia.

 

 

            Identyfikacja osób może odbywać się przy pomocy kart i breloków dostępu (magnetycznych  zbliżeniowych), kodów PIN, odcisków palców i innych metod  biometrycznych.

 

            Nasza firma oferuje projektowanie , montaż, szkolenie administratorów i użytkowników  systemów kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy oraz ich konserwację.

 

 

ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z NASZYCH USŁUG.